chibuk.reismee.nl

Nog 2 nachtjes |-)

Jaja, nog even en dan gaan we op reis.

Donderdag zal ik Emmen achter mij laten en op reis gaan naar het 'Beloofde Land' . De dagen die ik in Jeruzalem ga doorbrengen worden steeds verder gevuld.

Vrijdag hoop ik mijn intrek te nemen in het Austrian House in Yerushalayim en ben ik natuurlijk bij de klaagmuur te vinden bij het begin van de Shabat.

Zaterdag ga ik Jemima bezoeken. Hier mag ik een cheque overhandigen van een echtpaar uit onze gemeente - ik vind het helemaal te gek dat ik dit opnieuw mag doen!

Zondag is het de bedoeling om in de gaarkeuken 'Hazon Yeshaya' te gaan helpen (zie http://www.hazonyeshaya.org/ )
Tegen de avond ga ik naar King of Kings (eenYeshua Meshiach beleidende gemeente - http://www.kkcj.org/worship )

Maandag nog even genieten van de laatste momenten in Yerushalayim en dan ga ik naar Anneke. Nog een heerlijke week genieten bij de Mispacha Gal en heel bijzonder de bruiloft van Shachar ve Tamar mogen meemaken.

Ik zie er naar uit en hoop weer met hele verhalen terug te komen :)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!