chibuk.reismee.nl

Trouwerij Tamar ve Shachar

Mazal tov!!! De belangrijkste woorden voor vandaag!!!

Vandaag zijn Tamar en Shachar getrouwd! Tegen de avond begon het feest op de kibbutz waar ze wonen. Tegen de middag zijn we er naar toe gegaan, omdat we ong. een uur moesten rijden. We kondennog een klein beetje helpen met het klaarzetten van de bloemen enz. al was het grootste gedeelte al klaar. Daarna was het te warm om nog wat te doen.

We hebbenonze kamers ingericht want we zouden blijven slapen. Even wat rustig aan gedaan en om half 7 ging het feest beginnen en kwamen Shachar en Tamar er aan.

Een bijzondere bruiloft meegemaakt. Heel speciaal en heel passend bij hen. De viering hadden ze voor de 'buitenlandse gasten' in het engels op papier gezet en zo kon ik het wel een beetje volgen. Maar het is mooier om te kijken en wat plaatjes te schieten.

Na een dankwoord en bloemen voor de ouders werden er 7 zegeningen uitgesproken door familie en goede vrienden. Vervolgens het glas wijn en het breken van een glas. De ringen werden uitgewisseld en daarna was de viering voorbij.

De muziek ging spelen en mensen namen plaats aan de tafels. Er werd gedanst en gegeten, want zo hoort het op een Israëlische bruiloft. (is mij allemaal verteld hoor

Laughing
)

's Avonds hebben we nog kamertje wisselen gedaan dus toen ik om 01.00 uur in mijn bed lag, was ik toen ik lag daar stiekem wel een beetje blij mee.

Ik vond het heel bijzonder om zo het feest van Tamar en Shachar mee te mogen maken en heb genoten van de blijdschap en feestvreugde bij hen en de familie en vrienden die er waren.

Todah rabah Tamar ve Shachar ve Mazal tov!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!