chibuk.reismee.nl

Na de trouwerij en het begin van de shabat

Shalom,

Vandaag werd ik wakker in Ein hashofet. We gaan samen ontbijten met de familie maar we weten nog niet hoe laat

Laughing

Dat is heel normaal en ook al weten we de tijd, dan veranderd die nog 3x. Toch Tineke

Wink

Wij waren een beetje eerder in bed dan de rest en dus ook iets eerder wakker dacht ik. Helaas Anneke had gewonnen die had 's ochtends al een wandeling gemaakt.

Na koffie te hebben gedronken met onze buurtjes kregen we het bericht dat het ontbijt klaar was. Toen was er nog de zoektocht naar de sleutels, gelukkig hebben wij Tineke en die vond ze uiteindelijk.

Gezellig met de familie aangelegen en lekkere pita broodjes gegeten. Na het ontbijt heeft Tal met zijn familie ons vermaakt, tot er een kleine moest gaan slapen.

De terugtocht hebben we de mooie route genomen en nog even mogen genieten van onze gids die ons nog wat bijzonders liet zien. (graf uit 1e tot 5e eeuw na Chr.)

Daarna was het bijkomen en is de hele club gaan slapen, maar ja dat is niets voor mij. Ik heb mijn studieboeken gepakt en nog even voor mijn tentamen geleerd.

's Avonds waren we uitgenodigd bij Shivi en Daron met de rest van de familie. Met 15 man aan tafel gezeten (Israëliers, Zweden, Nederlanders). Heel gezellig en erg lekker. Toda raba raba.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!