chibuk.reismee.nl

Shabat

Shabat shalom, Vandaag een soort rustdag. Tineke heeft al 2 dagen last van haar oren en omdat ze morgenavond terug vliegt, moest er toch maar even naar gekeken worden. De dokter zou lagskomen en toen begon het wachten. Ondertussen kwam Corin langs brunchen. Gezellig terwijl we nog altijd wachten :) Toen de dokter kwam, was ze snel klaar. Oorontsteking en niet vliegen. Dat was minder fijn, maar een paar dagen langer blijven is niet gek. Nu alleen nog zonder pijn! Ondertussen heb ik een dvd gemaakt en gelachen om Tineke die even moest kuchen. De dokter dacht aan bronchitis dus ook nog even luisteren naar de ademhaling. Tineke zag zichzelf al met een been in het gips hier vandaan komen... Daarna even aan mijn conditie gewerkt. Heb mijn 40 baantjes in het zwembad afgelegd. Heerlijk watertemperatuurtje en een lekker zonnetje er nog bij. Vanavond kwam er nog familie van Oded koffie drinken en hebben we lekkere Zweedse koekjes en Israëlische cake gehad. Ik ben vast kilo's aangekomen van het weekje hier :) Nu mijn laatste nachtje en is de pret weer over :( Lekker is maar 1 vinger lang heet het toch? :) Voor nu laila tov ve le hitra'ot machar!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!