chibuk.reismee.nl

En toen was er de Sensation

Al geruime tijd is het stil bij mij, want mijn telefoon rinkelt en piept niet meer. Na bijna 4 jaar trouwe dienst is het gebeurd. Met mijn oortje in kan ik wel vanalles horen, maar ja, daar loop ik niet de hele dag mee.

Kijken, kijken en niet kopen want ik had hem gezien: De HTC Sensation!!!

Heel leuk maar komt uit begin juni... Dat was jammer, want ik moet toch 2 juni wel een fatsoenlijke telefoon hebben of mijn oor moet mee

Frown
Toen kwam Vodafoon met het nieuws dat de telefoon vanaf week 19 zou worden verkocht. Dat klonk geweldig, misschien wel te geweldig, ze schoven het al snel op naar week 21.

Dan kom je er weer achter dat Emmen toch echt een uithoek van Nederland is, want ik maar vragen in de winkel, helaas er was steeds niets geleverd. TOT VANDAAG!!!

Om half 2 had ik een sms-je ontvangen, die ik natuurlijk niet gehoord had, maar toen ik de telefoon in de oplader van de auto zette las ik het geweldige bericht dat mijn telefoon binnen was!

Ik heb mij beheerst en eerst naar mijn andere boodschapjes gekeken. Maar tegen het einde van de middag ben ik de winkel binnen gestoven en heb mijn HTC Sensation gekocht. Heerlijk, alleen waar dienen al die leuke dingen voor

Undecided
Mooi iets te doen in het vliegtuig morgen
Wink

Binnenkort foto's van mijn telefoon hier te zien als ik snap hoe het werkt (ben blond geboren

Laughing
)

PS Jeroen, bedankt voor de hulp

Wink

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!