chibuk.reismee.nl

Zondag - King of Kings

Thuis had ik al gekeken naar waar ik een kerkdienst kon volgen. Het was de gemeente King of Kings. Hiervan had ik de vorige keer al een cd meegenomen en vond de liederen erg leuk.

Toen ik klaar was in de gaarkeuken ben ik eerst teruggelopen naar de oude stad en heb een nieuwe cd gekocht. Ook door de Joodse wijk gewandeld, maar omdat het een feestdag is, zat alles dicht. Snel andere kleren aangedaan (ik had wat kookluchtjes rondom mij hangen) en toen weer opnieuw de Jaffastaat op. (het is behoorlijk berg op en mijn voetjes vonden het eigenlijk wel genoeg. Mijn tempo maar iets getemperd en weer verder.

Op de terugweg had ik al even gekeken waar ik moest zijn en jaja moes, ik heb de zonnebrandcreme!

Ik was mooi op tijd en heb een geweldig feest meegemaakt. Een leuke mix van bekende liederen en Hebreeuwse liederen. Na een tijd van worship hebben we samen avondmaal gevierd en daarna heeft de voorganger een boodschap gebracht over de hemel:

http://www.kkcj.org/teaching/sermon-player/lived-by-faith/video

Daarna nog gezongen en ben ik teruggelopen naar de oude stad. Een bijzondere dienst zo meegemaakt en helemaal om met broeders en zusters hier het avondmaal met elkaar te vieren, na te denken over het lijden, sterven en opstaan van Yeshua hier in Yerushalayim.

Heel bijzonder!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!